Implantatforankrede tannrekonstuksjoner er den beste og mest forutsigbare form for tannerstatning. Behandlingsformen tilfredstiller pasientens krav til tyggekomfort, estetikk, varighet og komplikasjonspotesiale. Behandlingen kan være kostbar og tidkrevende, men på sikt skal de med dagens moderne metoder og materialer ikke gi fremtidige behandlingskostander slik som forventet med mer konvensjonelle behandlingsmetoder.

Den store fordelen med implantatbehandling er at ved denne form for tannerstatning ikke benytter andre tenner som feste for tannerstatningen. Tidligere konvensjonelle behandlingsmetoder som innebærer beslipning/avvirking av intakt tannsubstans vil på sikt være mer uforutsigbare med risiko for ytterligere behandlingsbehov på lang sikt.

Bestill time online

Hos oss har du muligheten til å bestille time uten å måtte ringe først. Her har du mulighet til å bestille timer til undersøkelse, puss og rens, akutte timer og bleking.

Bestill time online

fortell oss din mening

Når du har vært på klinikken, vil du motta en SMS med et spørreskjema om besøket ditt hos oss. Din mening er å sørge for at vi holder et høyt faglig og hygienisk nivå på klinikken. Vi håper du vil delta.

Skrive en omtale

Vakttelefon

Hvis du har smerter i tannen din, eller hvis du har en akutt tannskade, kan vi kanskje hjelpe deg. Ring vår vakttelefon for å få en akut time.

Åpningstider på kliniken

mandag08:00 – 15:30
tirsdag08:00 – 15:30
onsdag08:00 – 15:30
torsdag08:00 – 15:30
fredag08:00 – 15:30

Ta kontakt til oss

Er det snart lenge siden du har vært hos tannlegen, eller er det bare tid for sjekk? skriv til oss, så kontakter vi deg med en bindende samtale og tilbyr en avtale med oss.

keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right